Jesteśmy Ampliz!
Jesteśmy rodzinną firmą z Olkusza, która prowadzi swoją działalność na rynku transportowym od 1999 roku. Jako przedsiębiorstwo świadczymy kompleksowe usługi w zakresie transportu, wynajmu maszyn budowlanych, sprzedaży oraz dostawy kruszyw, a także doradztwa dotyczącego gospodarki odpadami.
Od początku istnienia firmy kładziemy duży nacisk na jakość wykonywanych przez nas usług dbając o zadowolenie klientów. Działamy na wielu płaszczyznach, dostosowując się do potrzeb rynku.
Rozbudowana, nowoczesna flota, a także wieloletnie doświadczenie sprawia, że możemy być dla Państwa idealnym partnerem w prowadzonych działaniach. Dbamy o jakość oferowanych przez nas usług poprzez ciągłe inwestycje oraz rozwój kwalifikacji kadry kierowniczej.
Nasza misja
- Dostarczanie usług przyjaznych dla środowiska
- Zapewnienie pracownikom atrakcyjnego środowiska pracy
- Bycie aktywnym partnerem społecznym
- Utrzymywanie wysokich standardów etycznych
- Ciągła poprawa i doskonalenie
- Bezpieczeństwo w transporcie
- Sprzedaż wysokiej jakości kruszyw
- Profesjonalne doradztwo
- Pomoc i wparcie
Marki którym ufamy
Często zadawane pytania
Nasza firma posiada wszelkie stosowne uprawnienia i certyfikaty do prowadzenia działalności transportowej. Dbamy o to, aby były one stale odnawiane i uzupełniane. Dodatkowo wszystkie nasze dokumenty udostępniamy do wglądu na stronie.
Posiadamy licencję krajową oraz międzynarodową, pozwolenie na transport odpadów i ładunków niebezpiecznych (ADR), ubezpieczenie krajowe i międzynarodowe OCP na 300 000 euro na każde zdarzenie.
Jeśli potrzebujesz od nas specjalnych uprawnień, których na chwilę obecną nie posiadamy, jesteśmy w stanie rozważyć ich otrzymanie.
Przed złożeniem zlecenia warto sprawdzić dokumenty rejestrowe przewoźnika oraz polisę OCP przewoźnika. Kolejną ważną rzeczą jest zapoznanie się z warunkami umowy transportowej. Jest ona, tak jak i list, podstawą do ewentualnego dochodzenia roszczeń i gwarancją wykonania zlecenia czy usługi w określonym terminie, na określonych warunkach. To zabezpiecza zleceniodawcę przed konsekwencjami niewykonania usługi przez przewoźnika.
Jest to dokument, który zawiera dane nadawcy, odbiorcy, przewoźnika oraz opis przesyłki. Zleceniodawca zawsze powinien otrzymać ten dokument, gdyż to on stanowi gwarancję do zgłaszania roszczeń. Bez tego dokumentu nie będzie można liczyć na ubezpieczenie transportowe.
Konsekwencją powierzenia przesyłki przypadkowej firmie czy osobie prywatnej może być między innymi niemożność dochodzenia roszczeń, rekompensat czy odszkodowań. Dlatego nie warto dawać się kusić niską ceną czy korzystać z usług przypadkowych firm.
OCP jest to ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika wynikające z zarobkowego przewozu drogowego towarów. Jest ono zawierane na podstawie umowy z zakładem ubezpieczeń na dany okres czasu. Ubezpieczenie OCP jest dobrowolne i pozwala przenieść odpowiedzialność finansową na ubezpieczyciela w razie wystąpienia szkody. Wyróżnia się OCP krajowe i międzynarodowe.
Dbamy o jakość naszych usług, poprzez ciągłe inwestycje oraz rozwój kwalifikacji naszej kadry. Jeśli został uruchomiony nabór, informacje znajdziecie Państwo w zakładce Praca i kariera.
Wciąż masz pytania? Zapytaj teraz